10 de febrer 2014

US INFORMEM DE QUE EL PROPER DIA 10 DE FEBRER (DILLUNS) L'ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.

Jocs Florals

EL proper dia 23 d'abril de celebrarem els Jocs Florals a l'Escola Pallerola. Aquest acte serà obert a les famílies.

L'Escola obrirà les portes als pares i mares a partir de les 9:30 i durant la durada de l'acte en qüestió el qual està programat que acabi a les 11:00.

Us hi esperem !!

Castanyada 2012

El Passat dimecres dia 31 d'octubre els alumnes de l'escola Pallerola van celebrar la festa de la castanyada. Com cada any els alumnes de l’escola varen participar en un munt d’activitats preparades per aquest.

Aquest any hem celebrat a més a més de la Castanyada el Hallowen, que ja sabem que és una festa que ens cau una mica lluny, doncs no és ben bé de la nostra terra… però què carai! és molt divertida i ens feia molta il·lusió celebrar-la.

Llegeix més:Castanyada 2012

Calendari 12-13

On estem?

Mostra L'escola en un mapa més gran